Search
Now showing items 1-10 of 28
Millî Eğitim İstatistikleri Örgün Eğitim 2013-2014
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2014)
MİLLÎ EĞİTİM KALİTE ÇERÇEVESİ
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2014)
Eğitim ve öğretimin daha kaliteli bir şekilde sunulması için öğrenci kazanım ve öğretmen yeterliliklerinin üst düzeye çıkarılması, eğitim ortam ve süreçlerinin iyileştirilmesi gerekmektedir. Ölçülemeyen hizmet geliştirilemez temel prensibinden...
Eğitim İzleme Raporu 2013: Basın Dosyası
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2014-06)
Türkiye'de eğitim politikası üzerine düşünen, soru soran, sorunları tanımlayan ve çözüm seçenekleri geliştiren Eğitim Reformu Girişimi'nin (ERG) amacı, Kız ve erkek bütün çocukların hakları olan kaliteli eğitime erişimini güvence altına alacak ve...
Eğitim Sisteminin Kalitesinin Artırılması Özel İhtisas Komisyonu Raporu
(Kalkınma Bakanlığı Onuncu Kalkınma Planı 2014-2018, 2014)
T. C.
KALKINMA BAKANLIĞI
EĞİTİM SİSTEMİNİN
KALİTESİNİN ARTIRILMASI
ÖZEL İHTİSAS KOMİSYONU RAPORU
ANKARA 2014
ISBN 978-605-4667-92-5
YAYIN NO: KB: 2893 - ÖİK: 734
Bu çalışma Kalkınma Bakanlığının görüşlerini yansıtmaz...
................................................................................ 2 2.2. Dünyada Kaliteli Eğitimin Temel Unsurları .................................................... 3 2.3. Türkiye’deki Mevcut Durum ........................................................................... 6 2.3.1.Eğitim Ve Erişim Göstergeleri...
................................................................................ 2 2.2. Dünyada Kaliteli Eğitimin Temel Unsurları .................................................... 3 2.3. Türkiye’deki Mevcut Durum ........................................................................... 6 2.3.1.Eğitim Ve Erişim Göstergeleri...
Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği
(Resmi gazete, 2014-07-26)
Bu Yönetmeliğin amacı, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî ve özel, okul öncesi eğitim ve ilköğretim kurumlarının Türk Millî Eğitiminin genel amaç ve temel ilkelerine uygun olarak görev ve işleyişi ile ilgili usul ve esaslarını düzenlemektir....
Hayat Boyu Öğrenme Strateji Belgesi ve Eylem Planı
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2014)
Yogyakarta İlkeleri Işığında Türkiye'de Mevzuat ve Ayrımcılık (Sığacık 27 -31 Ağustos 2014)
(Pembe Hayat, 2014)
olarak işkence ve kötü muamele faili olarak karşı-
mıza çıkması, eğitim, çalışma hayatı, sağlık ve sosyal hizmetlere erişimin
önündeki engeller sürekli karşılaştığımız ihlal alanlarını oluşturmaktadır.
İhlale uğrayan mağdurlara destek olma ile sınırlı...
’ne, Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu’na ve Avrupa Birliği Demokrasi ve İnsan Hakları için Avrupa Aracı’na teşekkür- lerimizi sunarız. Umut Güner Kaos GL Derneği 4 ATÖLYE, EĞİTİM HAKKI Hukuki Düzenlemeler Uluslararası Mevzuat İnsan Hakları Evrensel...
’ne, Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu’na ve Avrupa Birliği Demokrasi ve İnsan Hakları için Avrupa Aracı’na teşekkür- lerimizi sunarız. Umut Güner Kaos GL Derneği 4 ATÖLYE, EĞİTİM HAKKI Hukuki Düzenlemeler Uluslararası Mevzuat İnsan Hakları Evrensel...
Toplumsal Cinsiyete Duyarlı Bütçeleme Komisyon Raporu
(Türkiye Büyük Millet Meclisi Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu Yayın No.14, 2014-07)
.1.2013) Davut OLGUN
Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme
Başkanlığı Stratejik Yönetim ve Planlama Grup
Başkanı
Ahmet ER
Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme
Başkanlığı İstatistik ve Bilgi Sistemleri Grup
Başkan Vekili
Sema SANİSOĞLU...
Cinsiyet Eşitliği Uzmanı Nermin GÜRSOY Nevşehir Belediyesi Kadın Çalışmaları ve Eğitim Merkezi (Kadın Erkek Eşitlik Birimi) Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Burcu Yakut ÇAKAR Kocaeli Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Sosyal Hizmet Bölümü, Öğretim Üyesi...
Cinsiyet Eşitliği Uzmanı Nermin GÜRSOY Nevşehir Belediyesi Kadın Çalışmaları ve Eğitim Merkezi (Kadın Erkek Eşitlik Birimi) Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Burcu Yakut ÇAKAR Kocaeli Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Sosyal Hizmet Bölümü, Öğretim Üyesi...
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Stratejisi 2014-2017
(Avrupa Konseyi, 2014)
de ifade eder. Avrupa’da son onyıllarda kadının yasal statüsünde şüphesiz bir iyileşme söz konusuysa da; gerçek anlamda eşitlik, hala çok uzaktadır. Eğitim imkanlarına ulaşmada, iş gücüne katılımda, politik temsilde ilerleme göze çarpsa da; birçok...