CeidCeid
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin
  • TR
  • EN
  • Anasayfa
  • E-Kütüphane
  • Veri Portalı
  • Eğitim Portalı
  • Uzman Havuzu
    • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Item Usage Stats
İstatistikler
-
viewsgörüntüleme
-
downloadsindirme
Paylaş
Share
Alıntıla
Citation

Eğitim İzleme Raporu 2013: Basın Dosyası

Thumbnail
View/Open
1.340Mb
Subject
Eğitim
Education
Eğitim hakkı
Education right
Education policies, Turkey
Eğitim politikaları, Türkiye
Author
Eğitim Reformu Girişimi (ERG)
Date
2014-06
Metadata
Show full item record
Abstract
Türkiye'de eğitim politikası üzerine düşünen, soru soran, sorunları tanımlayan ve çözüm seçenekleri geliştiren Eğitim Reformu Girişimi'nin (ERG) amacı,  Kız ve erkek bütün çocukların hakları olan kaliteli eğitime erişimini güvence altına alacak ve Türkiye'nin toplumsal ve ekonomik gelişmesini üst düzeylere taşıyacak eğitim politikaları oluşturmak,  Eğitim alanında katılımcı, yenilikçi ve saydam politika üretme süreçlerinin gelişmesine ve benimsenmesine katkıda bulunmaktır. Sabancı Üniversitesi bünyesinde 2003 yılında çalışmaya başlayan ERG, araştırma, savunu ve eğitim çalışmalarını "Herkes için Kaliteli Eğitim" vizyonuyla sürdürüyor. Eşitlik, çoğulculuk, katılım ve insan haklarına saygı ilkelerini benimsemiş demokratik bir toplumun etkin yurttaşları olacak bireylerin yetişmesi için erken çocukluk döneminden başlayarak yaşam boyu öğrenme yaklaşımı doğrultusunda gerçekleştirilecek eğitim reformu Türkiye'nin en acil gereksinimlerindendir. ERG, kız ve erkek tüm çocukların hakları olan kaliteli eğitime ulaşmalarının Türkiye'nin en önemli hedefi olduğunu savunuyor ve kaliteli eğitimin, sürdürülebilir gelişmeyi ve yüksek rekabet gücüne ulaşmayı hedefleyen Türkiye'yi geleceğe taşımanın tek yolu olduğuna inanıyor. Bu doğrultuda ERG, eğitim politikalarının, uluslararası, ulusal, bölgesel ve yerel politikalar arasında köprüler kuran bütüncül bir yaklaşımla ve uzun dönemli, akılcı ve yenilikçi bir biçimde geliştirilmesine yönelik çalışıyor. ERG ayrıca, bütün dünyada yaygınlaşmakta olan, farklı paydaşları bir araya getiren katılımcı ve yaratıcı politika üretme süreçlerinin ülkemizde de gelişmesi için çalışıyor. ERG'nin farklı reform önceliklerine yönelik olarak yürüttüğü çalışmalarda, bürokrasi, özel sektör, akademik alan, okullar ve sivil toplumdan temsilciler, iletişim ve işbirliği temelinde bir araya gelerek yeni bir politika kültürünün gelişmesine ortak oluyor.
Bağlantı Adresi
URI
http://dspace.ceid.org.tr/xmlui/handle/1/375
Collections
  • Sivil Kuruluşların Raporları / NGO Reports [437]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Thumbnail

    MEB 2017 Performans Programı 

    Miili Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı (Miili Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, 2017)
    Bakanlığımızın 2017 yılında gerçekleştirmeyi planladığı çalışmalar için yol gösterici niteliği bulunan 2017 Yılı Performans Programı’nda yer alan hedefler dinamik bir millî eğitim sistemi oluşturma amacındadır.
  • Thumbnail

    Öğrenciler ve Eğitime Erişim-Eğitim İzleme Raporu 2019 

    Eğitim Reformu Girişimi (ERG) (Eğitim Reformu Girişimi (ERG) Eğitim Gözlem Evi, 2019)
  • Thumbnail

    Türkiye'de Öğrenci Başarısında Eşitsizliğin Belirleyicileri 

    Eğitim Reformu Girişimi (ERG); Dinçer, Mehmet Alper; Uysal Kolaşin, Gökçe (Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2009-02)

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy DepartmentBy PublisherThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy DepartmentBy Publisher

My Account

LoginRegister


Bu proje Avrupa Birliği tarafından finanse edilmektedir.

Gazete CEID

Sayfaya Git
Sosyal Medya
Tweets by ceid_dernek
Logo
Tel: +90 312 440 04 84
Faks: +90 312 440 04 85
bilgi@ceid.org.tr - cinsiyetesitligiizlemedernegi@gmail.com
www.ceid.org.tr

© Copyright Cinsiyet Eşitliği İzleme Derneği Tüm Hakkı Saklıdır.


Bu sitenin içeriğinden yalnızca Cinsiyet Eşitliği İzleme Derneği sorumlu olup, hiçbir şekilde Avrupa Birliği'nin görüşlerini yansıttığı şekilde yorumlanamaz.
The content of this website is the sole responsibility of the Cinsiyet Eşitliği İzleme Derneği and in no way be interpreted as the opinion of the European Union.