Browsing by Title
Now showing items 589-608 of 2365
-
Effectiveness of Institutional Mechanisms for the Advancement of Gender Equality: Review of the Implementation of the Beijing Platform for Action in the EU Member
(European Institute for Gender Equality (EIGE), 2014)Nearly twenty years ago the 4th World Conference on Wom‑ en held in Beijing (1995) raised the global problem of gen‑ der inequality, which resulted in an international commit‑ ment taken on by almost all UN Member States ... -
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması 2019
(Reklamverenler Derneği, 2019) -
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması 2020
(Reklamverenler Derneği, 2021) -
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması 2021
(Reklamverenler Derneği, 2022)Dünya giderek kırılganlaşıyor. Küresel ısınmadan mülteci sorununa, salgınlardan ekonomik eşitsizliklere, gıda kıtlığından dijital uçurumlara, savaşlardan siber saldırılara... Toplumlar, çözüm bekleyen makro problemlerle ... -
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması 2022
(Reklamverenler Derneği, 2023) -
Eğitim Hakkı ve Eğitimde Haklar Uluslararası İnsan Hakları Belgeleri Işığında Ulusal Mevzuatın Değerlendirilmesi
(Eğitim Reformu Girişimi, 2009-03)Eğitim Hakkı ve E¤itimde Haklar: Uluslararası İnsan Hakları Belgeleri Işığında Ulusal Mevzuatın Değerlendirilmesi başlıklı bu çalışmada, eğitime erişim ve ayrımcılık yasağı; eğitimin amacı, yöntemi ve içeriği; okulda ... -
Eğitim İzleme Raporu 2011
(Eğitim Reformu Girişimi, 2011)Eğitim Reformu Girişimi (ERG) çalışmalarını iki öncelikli amaç doğrultusunda sürdürüyor. Bunlardan ilki, kız ve erkek tüm çocukların hakları olan kaliteli eğitime erişimlerini güvence altına alacak ve Türkiye’nin toplumsal ... -
Eğitim İzleme Raporu 2013: Basın Dosyası
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2014-06)Türkiye'de eğitim politikası üzerine düşünen, soru soran, sorunları tanımlayan ve çözüm seçenekleri geliştiren Eğitim Reformu Girişimi'nin (ERG) amacı, Kız ve erkek bütün çocukların hakları olan kaliteli eğitime erişimini ... -
Eğitim İzleme Raporu 2015-2016
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2015) -
Eğitim İzleme Raporu 2016-2017
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2017) -
Eğitim İzleme Raporu 2021: Eğitim Ortamları
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2021) -
Eğitim İzleme Raporu 2021: Eğitim Yönetişimi ve Finansmanı
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2021) -
Eğitim İzleme Raporu 2021: Eğitimin İçeriği
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2021) -
Eğitim İzleme Raporu 2021: Öğrenciler ve Eğitime Erişim
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2021) -
Eğitim İzleme Raporu 2021: Öğretmenler
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2021) -
Eğitim İzleme Raporu 2023
(Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2023)Eğitim Reformu Girişimi (ERG), 2008’den beri her sene yayımladığı Eğitim İzleme Raporları (EİR) aracılığıyla eğitim politikalarını izliyor ve değerlendiriyor. ERG, kurulduğundan bu yana, tüm çocukların nitelikli eğitim ... -
Eğitim Materyallerinde Cinsiyetçi Ögeler
(KSGM, 2001) -
Eğitim Sistemimizdeki Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin Yeri Konulu TBMM Komisyon Raporu
(T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, 2012) -
Eğitim Sisteminin Kalitesinin Artırılması Özel İhtisas Komisyonu Raporu
(Kalkınma Bakanlığı Onuncu Kalkınma Planı 2014-2018, 2014)