Show simple item record

dc.contributor.authorEuropean Commission
dc.contributor.authorEACEA
dc.contributor.authorEurydice
dc.date.accessioned2024-01-15T14:21:16Z
dc.date.available2024-01-15T14:21:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://localhost:6060/xmlui/handle/1/2330
dc.description.abstractBu rapor, Avrupa'daki ortaokul öğretmenlerinin (ISCED 2) profesyonel yaşamlarının temel yönlerini analiz etmektedir. Ulusal politikalar ve mevzuattan elde edilen nitel Eurydice verilerine ve öğretmen ve okul müdürlerinin uygulamaları ve algılarına ilişkin Uluslararası Öğretme ve Öğrenme Araştırması'ndan (TALIS) alınan nicel verilere dayanmaktadır. Bu iki veri kaynağını birbirine bağlayan analiz, ulusal politika ve düzenlemelerin öğretmenlik mesleğini daha çekici hale getirmeye nasıl katkıda bulunabileceğini göstermeyi amaçlamaktadır. Öğretmenlerin temel eğitimlerini alma biçimlerini ve sürekli mesleki gelişimin ele alınmasını etkileyebilecek politikaları inceler. Rapor, diğer konuların yanı sıra çalışma koşullarını, kariyer beklentilerini ve öğretmenlerin işteki refahını araştırır. Ayrıca, biçimlendirici geri bildirim sağlamak için öğretmen değerlendirmesinin ne ölçüde kullanıldığını ve öğretmenleri öğrenmek ve çalışmak için yurtdışına seyahat etmeye teşvik etmenin yollarını araştırır. Uzaktan öğretim ve öğrenime geçişle birlikte COVID-19 salgınının getirdiği zorluklar kısaca ele alınmaktadır. Rapor, 27 AB Üye Devletinin yanı sıra Birleşik Krallık, Arnavutluk, Bosna-Hersek, İsviçre, İzlanda, Lihtenştayn, Karadağ, Kuzey Makedonya, Norveç, Sırbistan ve Türkiye'yi kapsar. Referans yılları 2018-2020'dir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPublications Office of the European Unionen_US
dc.titleAvrupa'daki öğretmenler: Kariyer, gelişim ve refah. Eurydice Raporu. en_US
dc.typeAvrupa Birliği Raporuen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record