Show simple item record

dc.contributor.authorEğitim Reformu Girişimi (ERG)
dc.contributor.authorTaşkın Alp, Yasemin
dc.date.accessioned2021-03-16T10:29:39Z
dc.date.available2021-03-16T10:29:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://localhost:6060/xmlui/handle/1/1419
dc.description.abstractBu raporda çocukların eğitime erişimi konusu, eğitime kimin ne şekilde eriştiği ve nasıl bir eğitime erişebildiği yaklaşımı doğrultusunda ele alınacaktır. Farklı özelliklere sahip çocukların ve dezavantajlı/kırılgan grupların eğitime eşit bir şekilde erişebilmesi bakış açısı göz önünde bulundurulacaktır. Bu yüzden öncelikle Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ve eğitime erişim konusunun nasıl bağdaştığı anlatılacaktır. Ardından, okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretimde eğitime katılım oranları sunulacaktır. Daha sonra bazı kırılgan grupların eğitime erişimi irdelenecektir. Sosyoekonomik eşitsizlikler bağlamında eğitime erişim, eğitimde özel öğretimin payı ve özel öğretime teşvik politikasıyla bir arada değerlendirilecektir. Olağanüstü şartlarda eğitime erişim konusuna değinilecektir. Son olarak, eşitsizlikleri önleme perspektifiyle eğitime erişimi artırmayı amaçlayan mevcut politikalar tartışılacaktıren_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Reformu Girişimi (ERG)en_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim araştırmaları, Türkiyeen_US
dc.subjectEducational surveys, Turkeyen_US
dc.titleÖğrenciler Ve Eğitime Erişim Arka Plan Raporuen_US
dc.typeSivil Kuruluş Raporuen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record