Search
Now showing items 1-6 of 6
Cracking the code: Girls’ and women’s education in science, technology, engineering and mathematics (STEM)
(United Nations, 2017)
Acknowledgements
This report was commissioned by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO).
Under the overall guidance of Soo-Hyang Choi, Director of the Division for Inclusion, Peace ...
STEM Eğitimi Öğretmen El Kitabı
(Millî Eğitim Bakanlığı, 2017)
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü (YEĞİTEK) tarafından 2017
yılında 42.207 öğretmenimize yönelik gerçekleştirilen “Küresel STEM Yaklaşımları”
araştırmasının sonucunda, öğretmenlerimiz STEM etkinlikleriyle ...
STEM Yaklaşımı
(TÜBİTAK, 2017)
Globalleşen dünyada nüfus artışının son yıllarda çok hızlı olması ve buna bağlı olarak tüketimin
de artışı yeryüzündeki sınırlı olan doğal kaynakların daha dengeli kullanımını gündeme
getirmiştir. Kaynakların tekrar ...
Pısa 2015: Genel Bulgular Ve Eğilimler
(Eğitim Reformu Girişimi, 2017)
PISA, OECD (Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü) tarafından 2000 yılından bu yana
üç yılda bir uygulanan uluslararası bir değerlendirme sistemidir. PISA’da, 15 yaşında olan
ve eğitime devam eden çocukların fen, ...
STEM Education Implementation Plan 2017–2019
(An Roinn Oideachais | Department of Education, 2017)
Ireland aims to have the best education and training service in Europe within a decade. To realise this,
we must provide the most effective and engaging teaching, learning and assessment environment for
STEM education ...