Show simple item record

dc.contributor.authorErtekin, Fidan Gözde
dc.contributor.authorMert, Merve
dc.contributor.authorKorlu, Özgenur
dc.date.accessioned2020-08-28T17:08:36Z
dc.date.available2020-08-28T17:08:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://localhost:6060/xmlui/handle/1/852
dc.description.abstractERG, 2007 yılından bu yana, Eğitim İzleme Raporları ile eğitim politikalarına ilişkin gelişmeleri ele alıyor, izliyor, değerlendiriyor ve öneriler sunuyor. Sıklıkla değişen eğitim gündemini kamuoyu ile daha etkili bir biçimde paylaşmak amacıyla 2019’da Eğitim İzleme Raporu 5 dosya halinde yayımlanmaya başladı. İlk dosya, Eğitim İzleme Raporu 2019: Eğitimin Yönetişimi ve Finansmanı başlığı ile mayıs ayında, ikinci dosya, Eğitim İzleme Raporu 2019: Eğitimin İçeriği başlığıyla ekim ayında yayımlandı. Üçüncü dosya olan Eğitim İzleme Raporu 2019: Öğrenciler ve Eğitime Erişim başlıklı bu dosyada eğitimin her kademesinde eğitime erişimin durumuna ve eğitime erişimde dezavantajlı konumda bulunan özel gereksinimli, geçici koruma altındaki ve çalışan çocuklara ilişkin duruma ve gelişmelere yer veriliyor.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Reformu Girişimi (ERG)en_US
dc.titleÖğrenciler ve Eğitime Erişim Eğitim İzleme Raporu 2019en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record