Show simple item record

dc.contributor.authorAktaşlı, İrem
dc.contributor.authorBerktey Hacımirzaoğlu, Ayşe
dc.contributor.authorBerktay, Neyyir
dc.contributor.authorŞaşmaz, Aytuğ
dc.contributor.editorTüzün, Işık
dc.date.accessioned2020
dc.date.accessioned2020-06-02T13:29:52Z
dc.date.available2020
dc.date.available2020-06-02T13:29:52Z
dc.date.issued2009-03
dc.identifier.isbn978-975-8362-91-2
dc.identifier.urihttp://dspace.ceid.org.tr/xmlui/handle/1/79
dc.description.abstractEğitim Hakkı ve E¤itimde Haklar: Uluslararası İnsan Hakları Belgeleri Işığında Ulusal Mevzuatın Değerlendirilmesi başlıklı bu çalışmada, eğitime erişim ve ayrımcılık yasağı; eğitimin amacı, yöntemi ve içeriği; okulda ihmal, istismar ve şiddetten korunma; eğitim ve sağlık hakkı ve sonuncu olarak, eğitimin içinde gerçekleştirildiği mekan ya da okul yapıları ve eğitim hakkı konuları, ayrı bölümlerde ele alınıyor ve irdeleniyor. Bu disiplinlerarası bir çalışma, fakat farklı disiplinlerden araştırmacıların katkıları, başlıkta da görüldüğü gibi, bir insan hakları bakış açısından ortaya konuluyor. Konuya ilişkin uluslararası insan hakları standartlarının ışığında, Türkiye hukuku ve uygulamasının değerlendirilmesi önem taşıyor. Sonuçta, ortaya çıkan çalışma, disiplinlerarası bir zeminde, insan hakları hukukunun merceğinden, Türkiye’deki eğitim faaliyetlerinin temel yapısal konularının bir analizidiren_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Reformu Girişimien_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEğitim hakkıen_US
dc.titleEğitim Hakkı ve Eğitimde Haklar Uluslararası İnsan Hakları Belgeleri Işığında Ulusal Mevzuatın Değerlendirilmesien_US
dc.typeBooken_US
dc.title.journalEğitim Reformu Girişimien_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record