Search
Now showing items 1-2 of 2
Türkiye’de Din veya İnanç Temelinde Ayrımcılığın İzlenmesi Raporu (1 Ocak – 30 Haziran 2010)
(İstanbul Bilgi Üniversitesi İnsan Hakları Hukuku Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2011-02)
Karşılaştırma, Sabancı
Üniversitesi, Tübitak, Ġnfakto, Birim, ĠPM, Ġstanbul, 2009, s.7,
https://research.sabanciuniv.edu/14014/1/Rapor_Dindarl%C4%B1k.pdf (eriĢim: 15.07.2010).
18
Beyoğlu Musevi Hahamhanesi Vakfı, Farklı Kimliklere ve Yahudiliğe Bakış Algı...
Çarkoğlu ve Binnaz Toprak, Değişen Türkiye‟de Din, Toplum ve Siyaset, TESEV, Ġstanbul, 2006, s.37, http://research.sabanciuniv.edu/5851/1/DegisenTRdeDin-Toplum-Siyaset.pdf (eriĢim: 10.11.2010). 11 Turan Eser, Tepkiler Artınca Diyanet Geri Adım Attı...
Çarkoğlu ve Binnaz Toprak, Değişen Türkiye‟de Din, Toplum ve Siyaset, TESEV, Ġstanbul, 2006, s.37, http://research.sabanciuniv.edu/5851/1/DegisenTRdeDin-Toplum-Siyaset.pdf (eriĢim: 10.11.2010). 11 Turan Eser, Tepkiler Artınca Diyanet Geri Adım Attı...
Türkiye’de Dini Ayrımcılık Raporu
(MAZLUMDER, 2010)
”) ve mensuplarını eğitebilmelidir. Dinin pratiklerinin
yaşanabilmesi ve ebeveynlerin çocuklarını eğitebilmesi için bu ge-
reklidir. (Ek 1 nolu protokol m.2)
B. SINIRLARI
Din ve vicdan özgürlüğünün sınırları var mıdır?
Sözleşme 9/2’de bu konuya temas...
haklılaştırıla- maması hali; (b) Genel bir düzenlemenin oransız bir biçimde belli kategoride olan kişilerin büyük bir kısmını etkilemesi, bu durumda ayrımcılık teşkil edebilmesi için objektif ve makul bir haklılaştırmasının olma- ması gereklidir. (c) Nihayet...
haklılaştırıla- maması hali; (b) Genel bir düzenlemenin oransız bir biçimde belli kategoride olan kişilerin büyük bir kısmını etkilemesi, bu durumda ayrımcılık teşkil edebilmesi için objektif ve makul bir haklılaştırmasının olma- ması gereklidir. (c) Nihayet...