Search
Now showing items 1-3 of 3
Diyanet İşleri Başkanlığı 2017 Yılı İdare Faaliyet Raporu
(Diyanet İşleri Başkanlığı Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, 2017)
yönelik sunmuş
olduğu irşat ve eğitim hizmetleri, sadece dinî açıdan değil millî, tarihî, sosyal ve kültürel
değerlerin muhafaza edilip gelecek nesillere aktarılması açısından da önem arz etmektedir. Bu
konudaki hizmetlerin sonuçları, yurt dışında çok...
.4.4.2.1. Müftülükler ............................................................................................... 15 1.4.4.2.2. Dini Yüksek İhtisas Merkezi ve Eğitim Merkezi Müdürlükleri .............. 16 1.4.4.3. Yurt Dışı Teşkilatı...
.4.4.2.1. Müftülükler ............................................................................................... 15 1.4.4.2.2. Dini Yüksek İhtisas Merkezi ve Eğitim Merkezi Müdürlükleri .............. 16 1.4.4.3. Yurt Dışı Teşkilatı...
Türkiye’de Dini Hayat Araştırması
(Diyanet İşleri Başkanlığı, 2014)
...............................................................................................45
Grafik 17. Yaş grubuna ve vakit namazı kılma sıklığına göre kişi oranı ............................................................................................45
Grafik 18. Eğitim durumuna ve vakit namazı kılma sıklığına göre kişi oranı...
51. Yaş gruplarına ve dışarı çıkarken başını örtme durumuna göre kadın oranı .......................................................... 104 Grafik 52. Eğitim durumuna ve dışarı çıkarken başını örtme durumuna göre kadın oranı...
51. Yaş gruplarına ve dışarı çıkarken başını örtme durumuna göre kadın oranı .......................................................... 104 Grafik 52. Eğitim durumuna ve dışarı çıkarken başını örtme durumuna göre kadın oranı...
Değişen Türkiye’de Din, Toplum ve Siyaset
(2006-12)
Örnekleminin Demografik Özellikleri, 33
4.1.1. Eğitim Durumu, 34
4.1.2. Etnik Köken, 36
4.1.3. Mal Sahipliği ve Gelir Durumu, 36
4.1.4. Sol-Sağ İdeolojik Düzlemdeki Konumlar, 37
4.1.5. Alevi Köken, 37
4.2. Türk Seçmeni ve Etnik Dinsel Kimlik, 39
5. ARAŞTIRMANIN...
.2. Yaş grupları, 35 4.3. Eğitim durumu, 36 4.4. Kürt etnik köken, 37 4.5. Zaman içinde değişen Kürtçe kullanımı, 37 4.6. Mal sahipliği durumu, 38 4.7. Mal sahipliği endeksi ve kümeleri, 38 4.8. Gelir grupları, 39 4.9. Sol-sağ gruplar (0-10 Cetveli...
.2. Yaş grupları, 35 4.3. Eğitim durumu, 36 4.4. Kürt etnik köken, 37 4.5. Zaman içinde değişen Kürtçe kullanımı, 37 4.6. Mal sahipliği durumu, 38 4.7. Mal sahipliği endeksi ve kümeleri, 38 4.8. Gelir grupları, 39 4.9. Sol-sağ gruplar (0-10 Cetveli...