Search
Now showing items 1-5 of 5
Milli eğitim Temel Kanunu (5101)
(Türkiye Büyük Millet Meclisi, 1973-06-14)
Bu Kanun, Türk milli eğitiminin düzenlenmesinde esas olan amaç ve ilkeler, eğitim sisteminin genel yapısı, öğretmenlik mesleği, okul bina ve tesisleri, eğitim araç ve gereçleri ve Devletin eğitim ve öğretim alanındaki görev ve sorumluluğu ile ilgili...
Kişisel ve Siyasal Haklar Uluslararası Sözleşmesi
(Birleşmiş Milletler, 1976-03-23)
Bu Sözleşmeye Taraf Devletler,
Birleşmiş Milletler Şartı'nda ilan edilen prensiplere göre insanlık ailesinin bütün üyelerinin doğuştan sahip oldukları insanlık onurunu ve eşit ve vazgeçilmez haklarını tanımanın, ...
Üçüncü Beş Yıllık Kalkınma Planı 1973-1977
(Devlet Planlama Teşkilatı, 1973)
reformu
gerçekleştirmelidir. Bunun yanõnda Toprak ve Tarõm, Hukuk ve Adalet, Vergi ve Maliye,
Petrol ve Maden ile Eğitim reformlarõnõ mutlaka yapmalõdõr. Yeni Strateji, bu reformlarõn
yapõlacağõ kabulüne dayalõdõr.' Bu reformlar, hõzlõ kalkõnmanõn...
çõkacaktõr. Böylece, halkõmõz daha iyi yiyecek, daha iyi giyecek, daha iyi yerlerde oturacak, eğitim ve sağlõk hizmetlerinden çok daha yüksek oran- yararlanabilecektir. Bunu müşahhas olarak ifade etmek gerekirse 22 yõl sonra Türkiye, bugünün İtalya...
çõkacaktõr. Böylece, halkõmõz daha iyi yiyecek, daha iyi giyecek, daha iyi yerlerde oturacak, eğitim ve sağlõk hizmetlerinden çok daha yüksek oran- yararlanabilecektir. Bunu müşahhas olarak ifade etmek gerekirse 22 yõl sonra Türkiye, bugünün İtalya...
122 Sayılı İstihdam Politikası Sözleşmesi
(Resmi gazete, 1977-09-23)
mevcut Milletlerarası Sözleşme ve Tavsiyenamelerinin, özellikle İş ve İşçi Bulma servisi kurulmasına dair 1948 Sözleşme ve tavsiyenamesi, mesleğe yöneltmeyle ilgili 1949 Tavsiyenamesi, mesleki eğitim hakkında 1962 Tavsiyenamesi ve iş ve meslek bakımından...
Dördüncü Beş Yıllık Kalkınma Planı 1979-1983
(Devlet Planlama Teşkilatı, 1979)
eğitim olmaktadır. Eğitimin planlı gelişmenin gereksinimleri ile bağ-
lantılı olarak her düzeyde ve coğrafi mekânda yaygınlaştırılması sadece ekonominin
gerektirdiği bilgilerin değil, ulusal kültür değerlerinin de geliştirilmesi büyük önem
kazanmıştır...
.................................................... 137 III. SAĞLIK .................................................................................... 143 IV. KONUT .................................................................................... 144 V. EĞİTİM, KÜLTÜR, GENÇLİK...
.................................................... 137 III. SAĞLIK .................................................................................... 143 IV. KONUT .................................................................................... 144 V. EĞİTİM, KÜLTÜR, GENÇLİK...