Search
Now showing items 1-4 of 4
Türkiye’de Kadınlarda İnsan Hakları Farkındalığı ve Davranışları Araştırması
(KONDA, 2008-08)
.............................................................................................................. 5
2.1. Medeni Durum ve Hane Halkı ................................................................................................. 5
2.2. Eğitim ve eğitime devam edememe nedenleri...
............................................................................................... 28 9.3. Eğitime Göre Boyut Ortalamaları .......................................................................................... 28 9.4. Medeni Durumuna Göre Boyut Ortalamaları...
............................................................................................... 28 9.3. Eğitime Göre Boyut Ortalamaları .......................................................................................... 28 9.4. Medeni Durumuna Göre Boyut Ortalamaları...
ABD Komisyonunun Uluslararası Din Özgürlüklerine İlişkin 2009 Yıllık Raporuna Genel Bakış
(United States Commission on International Religious Freedom (USCIRF), 2009)
gerektiğine kanaat getirmiştir.
gayrimenkul satın alma ve edinme, dini görevli yetiştirme ve dini eğitim sunma haklarını etkili
bir şekilde reddeden devlet politikaları ve eylemler dahil olmak üzere dini azınlıkların dini
özgürlükleri hususundaki belirgin...
kontrol eder ve devlet görevlisi olarak imamların istihdamından sorumludur. Hükümet Diyanet vasıtasıyla sadece hükümet tarafından yaptırılan camilerde maaşları devlet tarafından ödenen imamların eğitim vermesine ve özellikle İslam’ın sadece Hanefi Sünni...
kontrol eder ve devlet görevlisi olarak imamların istihdamından sorumludur. Hükümet Diyanet vasıtasıyla sadece hükümet tarafından yaptırılan camilerde maaşları devlet tarafından ödenen imamların eğitim vermesine ve özellikle İslam’ın sadece Hanefi Sünni...
Gündelik Yaşamda Din, Laiklik ve Türban Araştırması
(KONDA, 2007-09)
....................................................................................................1 1
b. Eğitime göre örtünme ...............................................................................................1 2
c. İşine Göre Örtünme...
.................................................................................................3 3 c. Eğitime Göre Dindarlık ..............................................................................................3 4 d. Gelire Göre Dindarlık...
.................................................................................................3 3 c. Eğitime Göre Dindarlık ..............................................................................................3 4 d. Gelire Göre Dindarlık...
Değişen Türkiye’de Din, Toplum ve Siyaset
(2006-12)
Örnekleminin Demografik Özellikleri, 33
4.1.1. Eğitim Durumu, 34
4.1.2. Etnik Köken, 36
4.1.3. Mal Sahipliği ve Gelir Durumu, 36
4.1.4. Sol-Sağ İdeolojik Düzlemdeki Konumlar, 37
4.1.5. Alevi Köken, 37
4.2. Türk Seçmeni ve Etnik Dinsel Kimlik, 39
5. ARAŞTIRMANIN...
.2. Yaş grupları, 35 4.3. Eğitim durumu, 36 4.4. Kürt etnik köken, 37 4.5. Zaman içinde değişen Kürtçe kullanımı, 37 4.6. Mal sahipliği durumu, 38 4.7. Mal sahipliği endeksi ve kümeleri, 38 4.8. Gelir grupları, 39 4.9. Sol-sağ gruplar (0-10 Cetveli...
.2. Yaş grupları, 35 4.3. Eğitim durumu, 36 4.4. Kürt etnik köken, 37 4.5. Zaman içinde değişen Kürtçe kullanımı, 37 4.6. Mal sahipliği durumu, 38 4.7. Mal sahipliği endeksi ve kümeleri, 38 4.8. Gelir grupları, 39 4.9. Sol-sağ gruplar (0-10 Cetveli...