Search
Now showing items 1-2 of 2
Yogyakarta İlkeleri Işığında Türkiye'de Mevzuat ve Ayrımcılık (Sığacık 27 -31 Ağustos 2014)
(Pembe Hayat, 2014)
hakkı ve eğitimde ayrımcılığa dair düzen-
lemelerdir. Kanun’un 4. maddesine göre “Eğitim kurumları dil, ırk, cinsiyet
ve din ayırımı gözetilmeksizin herkese açıktır. Eğitimde hiçbir kişiye, aileye,
zümreye veya sınıfa imtiyaz tanınamaz.” Bahsi geçen...
, cinsiyet, dil, din, siyasi ya da başka görüşler, ulusal ya da sos- yal köken, sağlık, ulusal bir azınlığa mensubiyet, doğum ya da başka statüler gibi nedenlere dayanan hiçbir ayrımcılığa tâbi olmaksızın sağlanacaktır.” Türkiye’nin üyesi olduğu Avrupa...
, cinsiyet, dil, din, siyasi ya da başka görüşler, ulusal ya da sos- yal köken, sağlık, ulusal bir azınlığa mensubiyet, doğum ya da başka statüler gibi nedenlere dayanan hiçbir ayrımcılığa tâbi olmaksızın sağlanacaktır.” Türkiye’nin üyesi olduğu Avrupa...
Cinsel Yönelim ve Cinsiyet Kimliği Temelli İnsan Hakları İzleme Raporu (2013)
(Pembe Hayat, 2013)
Kanunlarda Değişiklik Yapan Kanun Tasarısı”
mecliste kabul edilmiştir. Anılan kanunun 122. Maddesi “(1) Dil, ırk, milliyet, renk, cinsiyet, engellilik, siyasi düşünce, felsefi
inanç, din veya mezhep farklılığından kaynaklanan nefret nedeniyle;
a) Bir kişiye...
sesine benziyordu. Sonra buluşmaya karar verdik. Buluşmaya gittiğimde bir erkekle karşılaştım. ’Sen kız değil miy- din?’ diye sorduğumda erkek olduğunu söyledi. Daha sonra para karşılığında ilişkiye girdim. Benden 50 lira istedi, 40 lira verdim...
sesine benziyordu. Sonra buluşmaya karar verdik. Buluşmaya gittiğimde bir erkekle karşılaştım. ’Sen kız değil miy- din?’ diye sorduğumda erkek olduğunu söyledi. Daha sonra para karşılığında ilişkiye girdim. Benden 50 lira istedi, 40 lira verdim...