Search
Now showing items 1-10 of 43
Sosyal Bakım Hizmetlerine Kamu Yatırımının İstihdam, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Yoksulluğa Etkileri: Türkiye Örneği
(İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilim, Mühendislik ve Teknolojide Kadın Araştırmaları ve Uygulamaları Merkezi (İTÜ BMT-KAUM), 2015)
İstanbul Teknik Üniversitesi ve Levy Ekonomi Enstitüsü tarafından gerçekleştirilen bu rapora Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO), Bileşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadının Güçlenmesi...
Türkiye'de ve Dünyada Kadın Haklarının Elde Edilişi
(İstanbul Teknik Üniversitesi BMT-KAAĞ, 2013-12)
kadın katılımını konu alan
ve yedi üniversite ile birlikte Ağustos 2010 – Haziran 2013 tarihleri
arasında yürütülen “Türkiye’de Bilim, Mühendislik ve Teknolojide
Kadın Akademisyenler Ağı Projesi nin sentez raporudur.
2
Bu rapor aşağıda sıralanan...
2.1 Amaç ve Gerekçeler Üniversitelerimizdeki kadın ve erkek akademisyenleri konu alan “Türkiye’de Bilim, Mühendislik ve Teknolojide Kadın Akademisyenler Ağı Projesi” (BMT-KAAĞ) Ağustos 2010’da başlamış ve Haziran 2013’te tamamlanmıştır. Bilimsel...
2.1 Amaç ve Gerekçeler Üniversitelerimizdeki kadın ve erkek akademisyenleri konu alan “Türkiye’de Bilim, Mühendislik ve Teknolojide Kadın Akademisyenler Ağı Projesi” (BMT-KAAĞ) Ağustos 2010’da başlamış ve Haziran 2013’te tamamlanmıştır. Bilimsel...
Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Haritalama ve İzleme Çalışması
(CEİD Yayınları: 3, 2018-12)
Elinizdeki rapor Türkiye’de Katılımcı Demokrasinin Güçlendirilmesi: Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin İzlenmesi Projesi kapsamında hazırlanan bir dizi tematik haritalama ve toplumsal cinsiyet eşitliğini (TCE) izleme göstergeleri geliştirme...
HABITAT III YENİ KENTSEL GÜNDEMİN İLK TASLAĞI
(HABİTAT, 2016-05-06)
arihte ilk kez insanların yarıdan fazlası kentsel alanlarda yaşamaktadır. 2050'ye gelindiğinde bu oran neredeyse %70'e ulaşacak ve şehirleşmeyi 21. yüzyılın en dikkat çekici dönüşüm trendlerinden biri haline getirirken bir yandan da sosyal, iktisadi...
AB ve Türkiye'de Kadınların Hakları ve Rolü
(2010-07-13)
konusunda eğitim görürken, bilim, matematik, hesaplama (kadın mezun
oranı yüzde 20), mühendislik (yüzde 18), üretim ve inşaat gibi karşılığı daha iyi ödenen
alanlarda oldukça az göze çarpmaktadır. Düşük eğitim seviyesine sahip kadınların çalışma
ihtimali...
REX/300 Türkiye-AB Karma Đstişare Komitesi Brüksel, 13 Temmuz 2010 28. Türkiye-AB Karma Đstişare Komitesi Toplantısı Edinburg, Đskoçya, Đngiltere 13-14 Eylül 2010 ÖN MÜŞTEREK RAPOR AB ve...
REX/300 Türkiye-AB Karma Đstişare Komitesi Brüksel, 13 Temmuz 2010 28. Türkiye-AB Karma Đstişare Komitesi Toplantısı Edinburg, Đskoçya, Đngiltere 13-14 Eylül 2010 ÖN MÜŞTEREK RAPOR AB ve...
MEB 2017 Performans Programı
(Miili Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, 2017)
etmek ve ülkemize aktarımını sağlamak ve ülkemizin eğitim ve bilim faaliyetlerini yurtdışında
tanıtmak üzere yurtdışı temsilciliklerimiz bulunmaktadır.
D. Fiziksel Kaynaklar
Millî Eğitim Bakanlığı’nın kullanımında olan ve program döneminde temin...
sağlam temellere dayalı bir eğitime, eğitim ise öğretmeye dayalıdır. Mustafa Kemal Atatürk iii BAKAN SUNUŞU İnsanımızın yaşam kalitesini yükselten, ülkemizin insan kaynağını çağdaş dünya ile rekabet edebilir donanıma kavuşturan ve...
sağlam temellere dayalı bir eğitime, eğitim ise öğretmeye dayalıdır. Mustafa Kemal Atatürk iii BAKAN SUNUŞU İnsanımızın yaşam kalitesini yükselten, ülkemizin insan kaynağını çağdaş dünya ile rekabet edebilir donanıma kavuşturan ve...
Onuncu Kalkınma Planı 2014-2018
(T.C. Kalkınma Bakanlığı, 2013)
.................................................................................................. 78
2.2.9. Yatırım Politikaları .................................................................................................. 80
2.2.10. Bilim, Teknoloji ve Yenilik...
................................................................................................................. 113 2.2.21. İnşaat, Mühendislik-Mimarlık, Teknik Müşavirlik ve Müteahhitlik Hizmetleri .... 114 2.3. YAŞANABİLİR MEKÂNLAR, SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE .......................117 2.3.1. Bölgesel Gelişme ve Bölgesel Rekabet Edebilirlik...
................................................................................................................. 113 2.2.21. İnşaat, Mühendislik-Mimarlık, Teknik Müşavirlik ve Müteahhitlik Hizmetleri .... 114 2.3. YAŞANABİLİR MEKÂNLAR, SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE .......................117 2.3.1. Bölgesel Gelişme ve Bölgesel Rekabet Edebilirlik...