Search
Now showing items 1-10 of 269
Türkiye’de Zorunlu Din Eğitimi Din Kültürü Ahlak Bilgisi Dersi Ve Kitaplari Hakkinda İnsan Haklari Temelli Bir Değerlendirme
(Eşit Haklar İçin İzleme Derneği - EŞHİD, 2021)
Din Eğitimi İndeksi 2015-2016: Eğitim-Öğretim Döneminde Temel Din Eğitimi Göstergeleri
(Din Eğitimi Akademisi (DEA), 2016)
Yaygın din eğitimi alanındaki çalışmalarını 15 yıldır devam ettiren YEKDER; ahlâkî ve manevî bakımdan tutarlı nesiller yetişmesinin, kaliteli bir din eğitimi hizmeti verilmesine bağlı olduğu fikrinden hareketle, din eğitimi alanında özgün modeller...
Eğitimde Çoğulculuk ve Çocukların Din veya İnanç Özgürlüğü Açısından Bir İnceleme
(Eşit Haklar İçin İzleme Derneği - EŞHİD, 2021)
Seçmeli Din Dersleri ve Kitapları Hakkında İnsan Hakları Temelli Bir Değerlendirme
(Eşit Haklar İçin İzleme Derneği - EŞHİD, 2021)
Türkiye’de Din veya İnanç Temelli Nefret Suçları 2020 Raporu
(İnanç Özgürlüğü Girişimi, 2021)
Din Hizmetlerine Erişimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
(CEİD Yayınları, 2021)
Din Hizmetlerine Erişimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Haritalama ve İzleme Çalışması Geniş Özet
(CEİD Yayınları, 2018)
Bu proje Avrupa Birliği tarafından finanse edilmektedir.
Türkiye’de Katılımcı Demokrasinin Güçlendirilmesi:
Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin İzlenmesi Projesi
Din Hizmetlerine Erişimde
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği...
Haritalama ve İzleme Çalışması Geniş Özet Prof. Dr. Serpil Sancar Dr. Mine Yıldırım Doç. Dr. Özgür H. Çınar Dr. Zehra Yılmaz Dr. Hilal Arslan Türkiye’de Katılımcı Demokrasinin Güçlendirilmesi: Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin İzlenmesi Projesi Din Hizmetlerine...
Haritalama ve İzleme Çalışması Geniş Özet Prof. Dr. Serpil Sancar Dr. Mine Yıldırım Doç. Dr. Özgür H. Çınar Dr. Zehra Yılmaz Dr. Hilal Arslan Türkiye’de Katılımcı Demokrasinin Güçlendirilmesi: Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin İzlenmesi Projesi Din Hizmetlerine...
OVERVIEW AND ACKNOWLEDGEMENTS
(United Nations, 2017-12)
The State Department’s guiding principle is to ensure that all relevant information is presented as objectively, thoroughly, and fairly as possible. Motivations and accuracy of sources vary, however, and the Department ...